сряда, 13 август 2008 г.

Lost in space


И какво сега? Стоя и гледам... Как получавам толкова много, когато вече го търся другаде? Как ми се правят комплименти, красива съм била. Нарани ме и го знаеш. Обичах те, а ти мен - не. Какво търсиш сега? Понеже всички те отхвърлиха и в Скайпа ти остана, вероятно, момичето, което си записал под името "Мия 129 ОУ"... Момичето, чиято рождена дата знаеш, защото ПРИСЪСТВАШЕ на нея миналата година и ме прегръщаше и плачех... Има ли значение колко боли да си наранен, когато за първи път обичаш? Сляп си бил, сляп... "Две неща не могат да бъдат скрити - любовта и пиянството"

Изводите са тук... вече сърцето ми не трепери от щастие, когато лежиш в скута ми, не, не се вълнувам, когато ме прегръщаш, не си мисля "Защо не съм негова?"
Не се нуждая от теб вече... Съжалявам.

Няма коментари: